Sluit menu
Home Wie ben ik? Wat doe ik? Crisiscommunicatie Nieuws en ontwikkelingen English Contact
Home Crisiscommunicatie

Crisiscommunicatie

Hoe vaak heeft u veel, heel veel vragen af te handelen van journalisten, omdat er iets mis is gegaan in uw organisatie? Of valt uw website om vanwege het grote aantal hits? Kunt u een massale respons en interacties op sociale media snel analyseren en daarop reageren? Weet u wie een rol spelen tijdens ‘uw’ crisis? Hoe vaak gaat u vergaderen over de situatie, voor hoe lang en wie zitten nog meer aan de tafel van het crisisteam? Eerlijk, tijdig, betrouwbaar en pro-actief handelen in crisiscommunicatie maakt het verschil tussen een ‘lintje’ en ’wachtgeld’. Goede crisiscommunicatie vereist dan ook een gedegen voorbereiding en een goed lopende organisatie. Voorbereiding over hoe met media om te gaan, over de invloed van sociale media, netwerk- en informatieanalyse, het zoeken van samenwerkingspartners, het up-to-date houden van adressenbestanden, draaiboeken en checklists met behulp van onze app. Inconnect kan u helpen met de organisatie van uw crisiscommunicatiefunctie, met het maken van de plannen en het opleiden, trainen en beoefenen van uw crisiscommunicatieteam.